Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2009 08:49 - Два избора
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 16735 Коментари: 8 Гласове:
0



ДВА ИЗБОРА
 

 

Имаш два избора!
Джери е мениджър в ресторант. Винаги е в добро настроение. Винаги, когато някой го попита как е, отговаряше: "По-добре от това не може да бъде" Голяма част от персонала напусна, когато той реши да си смени работата... и тръгнаха с него... от ресторант в ресторант.Защо? Защото Джери умееше да мотивира хората. Ако някой от колегите му имаше лош ден, Джери винаги беше до него, за да го успокои и да му покаже позитивната страна на ситуацията. Забелязвайки това, станах любопитен. Един ден отидох при него и го попитах:"Не разбирам, никой не може да бъде позитивен целия ден, как успяваш?" Джери се усмихна и ми каза:"Всяка сутрин се събуждам и си казвам, днес имаш два избора- добро или лошо настроение. Винаги избирам доброто настроение. Всеки път като се случи нещо лошо си казвам, имаш два избора - да бъдеш жертва или да учиш от ситуацията. Винаги избирам това да уча. Когато дойде някой при мен и почне да ми се оплаква, имам два избора - да слушам оплакванията му или да му изтъкна позитивната страна на живота. Винаги избирам позитивната страна". "Но това не е всеки път така лесно", казах му аз."Напротив, лесно е", каза Джери "всичко в живота се върти около избора, всеки път, когато решаваш нещо, всичко е въпрос на избор. Решаваш как ще реагираш в дадена ситуация. Решаваш как другите ще влияят на твоето настроение. Избираш добро или лошо настроение. Избираш как ще ти протече живота."
Няколко години по- късно чух, че Джери е направил нещо, което е недопустимо в неговата работа. Оставил е отворена задната врата на ресторанта. От там са влезнали няколко въоръжени мъже. Докато опитвал да отвори сейфа, ръцете му треперели и не успявал да улучи правилната комбинация. Тогава един от мъжете се паникьосал и стрелял по Джери. За щастие, бързо открили Джери и го закарали в болницата. След дълга и тежка операция, той бавно се оправил. Видях го 6 месеца след случката. На въпроса как е, той ми отговори "По- добре от това не може да бъде. Искаш ли да ми видиш белезите?" Отказах, но го попитах за какво е мислил по време на плячката."Първото, което ми дойде на ума е, че трябваше да заключа задната врата. След като ме застреляха, лежейки на земята си мислех, че имам два избора- да живея или да умра. Реших да живея."А не те ли беше страх", попитах го? "Лекарите бяха страхотни, през цялото време ми повтаряха, че всичко ще бъде наред. Но като ме вкараха в линейката и като им видях лицата се уплаших. Прочетох им в очите "той е мъртъв". Знаех, че е време за действие. Там имаше една огромна медицинска сестра, която през цялото време говореше с мен, за да ме държи в съзнание. На въпроса към какво съм алергичен й казах "На куршуми." Всички почнаха да се смеят. Тогава им казах "Избирам да живея, моля ви, третирайте ме като жив, не като мъртъв." Джери преживя благодарение на много добри лекари, но и заради невероятния си оптимизъм. От него научих, че всеки ден имаш избор- да се наслаждаваш на живота или да го мразиш. Единственото нещо, което си е само твое и което никой не може да ти отнеме е твоето настроение. И ако малко водиш сметка какво е то, всичко в живота е по-лесно. Сега ти имаш два избора - да изтриеш това съобщение или да го изпратиш на някой, който ти е важен.

Хубав ден!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sahaj - БРАВО
02.07.2009 18:41
Определено избирам да го изпратя на всички мои приятели и определено избирам днес да ми бъде хубав ден ,хубав дан на всички
цитирай
2. julia13 - до sahaj
02.07.2009 22:14
благодаря ти за коментара sahaj, пожелавам ти всичките ти дни да са хубави!
Мир, любов и щастие!
С уважение!
цитирай
3. sahaj - не аз ти благодаря
02.07.2009 22:22
за хубавия и поучителен разказ
цитирай
4. hel - Поздрав!
03.07.2009 00:43
И на мен ми мина на ум да го разпратя на приятели, ако позволиш. Какъв автор да пиша?
цитирай
5. julia13 - do hel
03.07.2009 16:21
Благодаря, поздрав и от мен, разбира се че позволявам! Не съм аз авторът, колкото и да ми се иска, защото и аз мисля по същият начин, но не съм го написала аз! Изпратено ми е, копирала съм го за всички вас, за да го споделя, а вие на свой ред с вашите приятели и близки, аз така разбирам споделянето в глобалното, и-нет пространство! Всчико добро, от все сърце!
цитирай
6. julia13 - до sahaj
03.07.2009 16:25
приятелю sahaj, важното е наистина прочитайки написаното да се замислим и да остави диря в нас. Разбира се, всеки избира какво да чете, дали мъдрости, дали развлекателни..важното е да се чете, нали?
Остани си със здраве!
цитирай
7. sahaj - мерси
03.07.2009 21:22
мерси
цитирай
8. julia13 - до sahaj
04.07.2009 20:37
и аз ти благодаря!
Всичко добро!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1696812
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031