Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2010 20:36 - Много от хората, оплакващи се от своето нещастие,
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 4684 Коментари: 14 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Много от хората, оплакващи се от своето нещастие, се чувстват прекрасно в него. Има хора, които не са в състояние да живеят без своето нещастие. Хората са актьори, обичащи сълзливите роли. Ореолът на мъченика е още привлекателен за мнозина.

Има хора, които нямат смелостта  да се приближат до своето щастие. И когато щастието отиде при тях, те бързат да го отблъснат. Те искат да бъдат на всяка цена нещастни-за тях щастието е в тяхното нещастие. И всеки е радостен да каже на своя съсед скръбта си. Онези, които твърде много говорят за своята скръб, в края на краищата започват да вярват в нея.  
Е.М.Ремарк





Тагове:   Много,   нещастие,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Юлия,
02.02.2010 11:03
има пак голяма доза мъдрост в поста ти. Радвам се, че с тези материали провокираш нашите мисли. Аз съм от тези хора, които не се оплакват от съдбата си. Досега не съм споделял за финансовото си състояние, или за живота, който живея, защото знам, че това не е най-важно за човека срещу мен. Обичам да въведа събеседника си в духовен комфорт, да извадя от него тънките чувства , за загърби замалко материалното и да се потопи в магията на духовността. Това ражда бъдещи успехи и хармония в отношенията между хората, защото материята загива но духът остава....
Благодаря ти, за прекрасния материал, желая ти много хармония и спокойствие на духа ти...
цитирай
2. mrazekoff - Юлия,
02.02.2010 11:13
сега изгледах и клипа, който си приложила към постинга си. Благодсаря ти, че ни даряваш с толкова много мъдри мисли. Радвам се, че имам възможност да чета такива поучителни, мъдри слова, това ме прави щастлив...
Още веднъж ти благодаря....
цитирай
3. анонимен - Страхотно!
02.02.2010 16:16
Благодаря ти! Освен мъдростта и музиката е невероятна - разлях се в нея :)
цитирай
4. ivesa - След толкова много изказани мъдрости...
02.02.2010 18:38
ми е трудно да добавя нещо.Поздравления за постинга!:)))
цитирай
5. julia13 - до mrazekoff
02.02.2010 21:36
аз дълбоко се възхищавам на твоите постинги и съм го изразявала не веднъж. Това, което казваш тук и сега е самата истина и ти го доказваш по безспорен начин с това, което ни поднаясш в блога си. Аз ти благодаря, приятелю mrazekoff! Човек е не онзи с многото дипломи, а с голямото сърце, готов да се раздаде докрай!
Желая ти много здраве и щастие, защото ти го заслужаваш най-, най-, най- много!
С уважение!
цитирай
6. julia13 - до harvi
02.02.2010 21:39
Слънчево приятелче, музика за ушите, радост за душата, удоволствие е за мен факта, че си преакрала при мен няколко минутки, изпълнени с радостни емоции! Благодаря ти! Пак заповядай!
Усмихнати и щастливи дни!
цитирай
7. julia13 - до ivesa
02.02.2010 21:42
а питаш ли ме мен, аз какво бих могла да доабвя, кажа, коментирам...????? Освен, благодаря ти за гостуването, пак заповядай. Драго ми е, че ме навестяваш! Аз също ти връщам визитата и то най-редовно, така да знаеш!!!
Топли и весели дни!
цитирай
8. letisi - лесно е да бъдеш тъжен и нещастен..
03.02.2010 08:20
радостта се е превърнала в умение:)))
страхотен постинг:))) поздрави и усмивки
цитирай
9. ivesa - julia13,
03.02.2010 20:14
за мен е удоволствие да те навестявам.Хубави дни и за теб!:)))
цитирай
10. julia13 - do letisi
03.02.2010 21:25
благодаря ти за коментара. Аз винаги съм предпочитала компанията, средата, на не тъжните хора, точно те "дърпат" света напред, нали?
Всичко добро, от все сърце!
цитирай
11. julia13 - до ivesa
03.02.2010 21:26
винаги, винаги - ДОБРЕ ДОШЛА!
Топли дни!
цитирай
12. zvezdichka - Много мъдри
05.02.2010 23:18
мисли си споделила с нас Юле! За което мога само да ти благодаря!

Много вярно казано...!
"Онези, които твърде много говорят за своята скръб, в края на краищата започват да вярват в нея. "
Защото човек е това, което виждат очите му и което изрича устата му. Той има силата да въплащава думите, които изрича! И затова трябва да е много внимателен в това, което се ражда в мислите му дори!

Поздрави за поста!
цитирай
13. julia13 - до zvezdichka
06.02.2010 21:59
благодаря ти за коментара и милите думи, скъпа ми zvezdichka. Има още една мъдра мисъл: Светът е един и същ, зависи очите с които го гледаш! за едни той е вечно мрънкащ, за други е весел, ведър, слънчев, ясен! Пожелавам ти винаги да е ведър и слънчев денят ти!
цитирай
14. martiniki - ...
07.02.2010 10:52
Не знам дали Ремарк има предвид и себе си в тази компания щастливци в нещастието си, но е вярно, че творците са точно такива страдалци и мъченици, те не искат да са други, точно така гърчейки се в собствената си възжелана нещастливост пишат, рисуват, дават най-доброто от себе си в изкуството...Не знаех,ч е е така, но се убедих през последните години покрай моите познанства с хора, които творят. Мъже, да уточня. Жените са различни.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1706605
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930