Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2011 10:47 - Ideal husbands...
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 3684 Коментари: 12 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ideal husbands...

While creating Husbands, God promised Women that good and ideal Husbands would be found in all corners of the world.

And then God made the earth round.
 




Гласувай:
8



1. sparotok - Добро е, много оригинално:)))))
04.01.2011 10:59
Добро е, много оригинално:)))))
цитирай
2. julia13 - нали????
04.01.2011 11:04
sparotok написа:
Добро е, много оригинално:)))))

благодаря ти! Аз да ти кажа, много искренно, съм намерила идеалният съпруг в тази кръгла земя....явно е бил все пак в някой "ъгъл"....!Прекрасно е да имаш до себе си човек, който те подкрепя! Пожелавам го на всичкииии
цитирай
3. martito - :))))))))))))))))))))) Честно ...
04.01.2011 12:59
:)))))))))))))))))))))
Честно казано същото ще е вярно и ако се използва думата съпруги на мястото na съпрузи:)))))))))))
цитирай
4. julia13 - абсолютно...
04.01.2011 14:04
martito написа:
:)))))))))))))))))))))
Честно казано същото ще е вярно и ако се използва думата съпруги на мястото na съпрузи:)))))))))))

абсолютно съм съгласна с теб, така е! Благодаря ти за коментара! Хубави дни!
цитирай
5. myworld1 - Имам въпрос-
04.01.2011 19:47
наистина ли е нужно да се пише на английски,при условие,че се намираме в държава,в която официалния език е български???
Представи си,че има хора,които не разбират английски!

П.С Извинявам се,ако ти се сторя груба,но това е вече 3ти блог,който виждам на английски и не можах да се стърпя.Бих разбрала,ако беше стихотворение,примерно,което си написала на английски,обаче това не ми изглежда като такова.
цитирай
6. julia13 - явно..
04.01.2011 20:39
myworld1 написа:
наистина ли е нужно да се пише на английски,при условие,че се намираме в държава,в която официалния език е български???
Представи си,че има хора,които не разбират английски!

П.С Извинявам се,ако ти се сторя груба,но това е вече 3ти блог,който виждам на английски и не можах да се стърпя.Бих разбрала,ако беше стихотворение,примерно,което си написала на английски,обаче това не ми изглежда като такова.

Не намирам, че си груба, а по-скоро явно си подразнена от факта, че не разбираш какво пише?! Варинатите са 2 (поне за толкова се досещам в момента - 1-во отмини го и 2-ро научи английски, все пак е световен език за комуникация. Пък и е видно, че не съм го публикувала за хора, които не знаят английски, а напротив. Предполагам, че ако бе на руски нямаше толкова да се подразниш. Това е моят коментар. Надавям се да не съм груба, просто дадох своето обяснение. Благодаря ти за изразеното мнение/коментар, наистина!
Поздрави!
цитирай
7. myworld1 - Ъхъм,представи си,че
04.01.2011 22:57
не съм толкова възрастна за колкото ме взимаш,явно това предполагаш,щом смяташ,че нямаше да се подразня,ако беше на руски.Аз не се дразня от факта,че е на английски,ако ще и на китайски да е,просто се дразня от факта,че много ни харесва,на българите в по-голямата си част, да подръжаваме на чужденците,малко или много това е срам от това,което сме!Всеки сам решава за себе си!

Аз имам средно ниво на английски и руски,та до това мога да разбера ;)
Поздрав!
цитирай
8. julia13 - Ok....
05.01.2011 20:17
myworld1 написа:
не съм толкова възрастна за колкото ме взимаш,явно това предполагаш,щом смяташ,че нямаше да се подразня,ако беше на руски.Аз не се дразня от факта,че е на английски,ако ще и на китайски да е,просто се дразня от факта,че много ни харесва,на българите в по-голямата си част, да подръжаваме на чужденците,малко или много това е срам от това,което сме!Всеки сам решава за себе си!

Аз имам средно ниво на английски и руски,та до това мога да разбера ;)
Поздрав!

Щом толкова радееш за българския, защо ти си се писала с никнейм - myworld1? Защо не го написа на български - моят свят, с латински букви например?!
Това е последният ми коментар към теб, не си искренна!
цитирай
9. sparotok - подкрепа
06.01.2011 12:14
julia13 написа:
sparotok написа:
Добро е, много оригинално:)))))

благодаря ти! Аз да ти кажа, много искренно, съм намерила идеалният съпруг в тази кръгла земя....явно е бил все пак в някой "ъгъл"....!Прекрасно е да имаш до себе си човек, който те подкрепя! Пожелавам го на всичкииии


Подкрепата на спътника в живота е много важна, без нея връзката е бреме.
цитирай
10. julia13 - така е,
06.01.2011 12:22
sparotok написа:
julia13 написа:
sparotok написа:
Добро е, много оригинално:)))))

благодаря ти! Аз да ти кажа, много искренно, съм намерила идеалният съпруг в тази кръгла земя....явно е бил все пак в някой "ъгъл"....!Прекрасно е да имаш до себе си човек, който те подкрепя! Пожелавам го на всичкииии


Подкрепата на спътника в живота е много важна, без нея връзката е бреме.

така е, прав си! Благодаря ти за коментара!
Хубави дни!
цитирай
11. harvi - За много години!
06.01.2011 20:38
Нека за теб и твоя съпруг кръглата земя да бъде символ на безкрай и вечност, на любов и хармония, без дразнещи тъмни ъгли :)) Никога не знаеш какво има зад ъгъла :))
цитирай
12. julia13 - За много години, здраве, успехи и обич - дарявана и получавана!
07.01.2011 09:36
harvi написа:
Нека за теб и твоя съпруг кръглата земя да бъде символ на безкрай и вечност, на любов и хармония, без дразнещи тъмни ъгли :)) Никога не знаеш какво има зад ъгъла :))

Много ти благодаря за прекрасните благопожелания, дай Боже всеки му! А що се отнася за "какво има зад ъгъла....", че не знаеш не знаеш, но дано е преодолимо!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1705417
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930