Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2011 09:33 - Какво казват децата? (препратено от и-нет)
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 5465 Коментари: 10 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

-Какво е тъгата?

-Тъгата е, когато един човек отива при друг и много пие. (7 г.)

 

*

-Как се прави парфюм?

-Парфюм се прави от вода, запушалка и парфюм. (5 г.)

 

*

- Как успяват прелетните птички да летят ден и нощ хиляди километри?                - Лястовичките, когато тръгват за топлите страни, по пътя се настаняват на щъркеловите крила и си почиват. Когато тръгнат на такъв далечен път, птиците си взимат ядене. Преди да отпътуват, стоят месец-два да си починат. (7 г.)

 

*

- Как се разбират птиците или животните помежду си, когато ние хората си говорим и понякога не се разбираме?

- Птиците и животните се събират и си говорят шепнейки, а на нас ни казват само "мяу". (10 г.)

- Рибите се разбират помежду си, когато правят мехурчета с уста. (8 г.)

- Рибите се разбират чрез знаци. Майка им ги учи на азбуката на перките. (8 г.)

 

*

- Ако Земята се върти, защо не падаме от нея?                                -- Върти се само Земята, асфалтът не се върти. (6 г.)

- Земята има кръгла форма. Ние не падаме, защото не ходим там, където е кръгла. (7 г.)

*

- Какво е усмивката?

- Да се усмихваш означава да се смееш наум. (8 г.)

- Да се усмихваш е, когато някои хора се смеят със затворена уста, за да не пречат на другите. (7 г.)

 

*

- Защо се мием със сапун?

- Ние се мием, за да вкараме сапун в очите на микробите. (5 г.)

 

*

- Какво са сълзите?

- Сълзите се появяват, когато мозъкът мисли и се изпотява и потта излиза през очите. (11 г.)

*

- Колко години трае детството?

- Детството продължава 5 години и след това идва училището. (6 г.)

 

*

- Какво е мъглата?

- Мъглата е замръзнал вятър. (7 г.)

- Мъглата е небе, дошло на земята. (7 г.)

 

*

- Какво е небето?

- Небето се разхожда високо и се огъва. (7 г.)

 

*

- Какво са микробите?

- Микробите са много малки бръмбарчета,които се крият. Те виждат, че си си купил картофи, скачат върху тях и ако не ги измиеш, умираш. (7 г.)

- Микробите влизат в човека и там оставят всякакви мърсотии, защото са им мръсни краката и така човек се разболява. (7 г.)

 

*

- Как светят светулките?

- Светулките имат мъничко коса и газ и джуджетата им дават огън да се запалят. Светулките не умират, те светят, докато изгасне огъня, и когато им порасне още коса, пак светят. (10 г.)

- Светулките могат да светят, защото са късчета от звезда. Когато умре човек, пада звезда и от тази звезда се раждат светулки. (10 г.)

- Светулките са мънички, имат лампа и ходят при хората, които сънуват, осветяват ги с лампата, за да видят какво сънуват. (7 г.)

 

*

- Защо някои охлюви имат къща, а други не?

- Някои охлюви си имат къщички, защото са спестявали, не са яли картофи, а само цветя и така с времето си построили къщички. (7 г.)

 

*

- Защо диригентът маха с ръце и пръчица, когато дирижира?

- Диригентът има пръчица, защото е грозно да показва с пръст на контрабасиста накъде отива симфонията. (10 г.)

 

*

- Защо сънуваме?

- Сънуваме, за да не скучаем нощем. (7 г.)

 

*

- Защо цветята имат аромат?

- Цветето ухае, защото, когато дойде пчелата и вземе меда, да му остане поне аромата. (8 г.)

 

*

- Защо кокошката не лети като другите птици?

- Кокошката не лети нависоко като другите птици, защото се страхува да не си изтърве яйцето. (6 г.)

 

*

- За какво са веждите?

- Веждите са, за да държат челото високо и да не пада върху очите. (6 г.)

 

*

- Защо съществуват часовници с кукувица, а не с петел, след като петелът е

известен като сутрешен будилник?

- Майсторът, който за първи път сложил кукувица в часовника, после се опитал да сложи петел, но видял, че е трудно да го вкара вътре и така кукувицата останала там. (11 г.)

 

*

- Какво е министерство?

- Министерство означава да отидеш там и да си отмъстиш. (9 г.)

- Министерство е голямо събрание, където се събират да заседават всички

министри, за да подобрят квартала си. (9 г.)

- Министерството е, когато някой напише нещо и отиде при някой друг, който го

праща при друг. (8 г.)

 

*

- Какво е министър?

- Министърът е човек, който седи на стол и казва на другите да правят искания.

(7 г.)

- Министърът е човек, който е учил до десети клас и след това е отишъл да

работа като министър. (8 г.)

 




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - :))
12.01.2011 13:25
Последното е страхотно:))) - Министърът е човек, който е учил до десети клас и след това е отишъл да работи като министър...

Поздрави!
цитирай
2. dorichela - Хахахах, опасни са малките мозъци ...
12.01.2011 18:34
Хахахах, опасни са малките мозъци :)
цитирай
3. julia13 - Поздрави и от мен,
12.01.2011 19:59
sparotok написа:
Последното е страхотно:))) - Министърът е човек, който е учил до десети клас и след това е отишъл да работи като министър...

Поздрави!

Радвам се, че са ти били интересни. Аз предположих, че все пак има, които не са ги чели.
Хубави дни!
цитирай
4. julia13 - аз лично съм........
12.01.2011 20:02
dorichela написа:
Хахахах, опасни са малките мозъци :)

аз лично наистина съм впечатлена от разсъжденията им, не само в този текст. Впечатляващо е как те (децата) дават верни отговори на задачи, на които възрастните се затрудняват и то здравата!
Благодаря ти, че си се отбила при мен!
Усмихнати дни!
цитирай
5. deepimpact - поздрави
18.01.2011 13:41
Наскоро прочетох "Какво е любовта" според децата. Изумена съм как без да искат понякога уцелват в десятката и дори не осъзнават какво мъдро нещо са казали. Майка ми все още ми напомня, че когато съм била на пет и се е случило нещо разочароващо съм казала: "Такъв е живота - скромен и не много чист"
цитирай
6. julia13 - благодаря ти за коментара,
19.01.2011 20:34
deepimpact написа:
Наскоро прочетох "Какво е любовта" според децата. Изумена съм как без да искат понякога уцелват в десятката и дори не осъзнават какво мъдро нещо са казали. Майка ми все още ми напомня, че когато съм била на пет и се е случило нещо разочароващо съм казала: "Такъв е живота - скромен и не много чист"

Те наистина са истински Слънчица! Жизи, здрави и много щастливи да са ни!
Хубави дни!
цитирай
7. martiniki - всеки път ме усмихват - малки мъдри човечета
21.01.2011 19:44
а тези дни се губя тук, има какво да се прочете и припомни, на мен ми е много приятно по тези места и години - http://detstvoto.stage.bg/index.php?do=cat&category=bezkrayno_detstvo
цитирай
8. harvi - :)))
22.01.2011 00:24
За това ги обичам малките :))) Уникални са! Поздрави за теб!
цитирай
9. julia13 - blagodarq ti za komentara,
23.01.2011 15:51
martiniki написа:
а тези дни се губя тук, има какво да се прочете и припомни, на мен ми е много приятно по тези места и години - http://detstvoto.stage.bg/index.php?do=cat&category=bezkrayno_detstvo

ще посетя препоръчаният сайт....щом ти казваш, доверявам ти се изцяло.
Хубава нова седмица!
цитирай
10. julia13 - благодаря ти,
23.01.2011 15:52
harvi написа:
За това ги обичам малките :))) Уникални са! Поздрави за теб!

благодаря ти за поздравите, благодаря ти за коментара, благодаря ти за всичко!
Пази се, бъди здрава!
Хубави, прекрасни дни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1705667
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930