-Какво е тъгата?
-Тъгата е, когато един човек отива при друг и много пие. (7 г.)
*
-Как се прави парфюм?
-Парфюм се прави от вода, запушалка и парфюм. (5 г.)
*
- Как успяват прелетните птички да летят ден и нощ хиляди километри? - Лястовичките, когато тръгват за топлите страни, по пътя се настаняват на щъркеловите крила и си почиват. Когато тръгнат на такъв далечен път, птиците си взимат ядене. Преди да отпътуват, стоят месец-два да си починат. (7 г.)
*
- Как се разбират птиците или животните помежду си, когато ние хората си говорим и понякога не се разбираме?
- Птиците и животните се събират и си говорят шепнейки, а на нас ни казват само "мяу". (10 г.)
- Рибите се разбират помежду си, когато правят мехурчета с уста. (8 г.)
- Рибите се разбират чрез знаци. Майка им ги учи на азбуката на перките. (8 г.)
*
- Ако Земята се върти, защо не падаме от нея? -- Върти се само Земята, асфалтът не се върти. (6 г.)
- Земята има кръгла форма. Ние не падаме, защото не ходим там, където е кръгла. (7 г.)
*
- Какво е усмивката?
- Да се усмихваш означава да се смееш наум. (8 г.)
- Да се усмихваш е, когато някои хора се смеят със затворена уста, за да не пречат на другите. (7 г.)
*
- Защо се мием със сапун?
- Ние се мием, за да вкараме сапун в очите на микробите. (5 г.)
*
- Какво са сълзите?
- Сълзите се появяват, когато мозъкът мисли и се изпотява и потта излиза през очите. (11 г.)
*
- Колко години трае детството?
- Детството продължава 5 години и след това идва училището. (6 г.)
*
- Какво е мъглата?
- Мъглата е замръзнал вятър. (7 г.)
- Мъглата е небе, дошло на земята. (7 г.)
*
- Какво е небето?
- Небето се разхожда високо и се огъва. (7 г.)
*
- Какво са микробите?
- Микробите са много малки бръмбарчета,които се крият. Те виждат, че си си купил картофи, скачат върху тях и ако не ги измиеш, умираш. (7 г.)
- Микробите влизат в човека и там оставят всякакви мърсотии, защото са им мръсни краката и така човек се разболява. (7 г.)
*
- Как светят светулките?
- Светулките имат мъничко коса и газ и джуджетата им дават огън да се запалят. Светулките не умират, те светят, докато изгасне огъня, и когато им порасне още коса, пак светят. (10 г.)
- Светулките могат да светят, защото са късчета от звезда. Когато умре човек, пада звезда и от тази звезда се раждат светулки. (10 г.)
- Светулките са мънички, имат лампа и ходят при хората, които сънуват, осветяват ги с лампата, за да видят какво сънуват. (7 г.)
*
- Защо някои охлюви имат къща, а други не?
- Някои охлюви си имат къщички, защото са спестявали, не са яли картофи, а само цветя и така с времето си построили къщички. (7 г.)
*
- Защо диригентът маха с ръце и пръчица, когато дирижира?
- Диригентът има пръчица, защото е грозно да показва с пръст на контрабасиста накъде отива симфонията. (10 г.)
*
- Защо сънуваме?
- Сънуваме, за да не скучаем нощем. (7 г.)
*
- Защо цветята имат аромат?
- Цветето ухае, защото, когато дойде пчелата и вземе меда, да му остане поне аромата. (8 г.)
*
- Защо кокошката не лети като другите птици?
- Кокошката не лети нависоко като другите птици, защото се страхува да не си изтърве яйцето. (6 г.)
*
- За какво са веждите?
- Веждите са, за да държат челото високо и да не пада върху очите. (6 г.)
*
- Защо съществуват часовници с кукувица, а не с петел, след като петелът е
известен като сутрешен будилник?
- Майсторът, който за първи път сложил кукувица в часовника, после се опитал да сложи петел, но видял, че е трудно да го вкара вътре и така кукувицата останала там. (11 г.)
*
- Какво е министерство?
- Министерство означава да отидеш там и да си отмъстиш. (9 г.)
- Министерство е голямо събрание, където се събират да заседават всички
министри, за да подобрят квартала си. (9 г.)
- Министерството е, когато някой напише нещо и отиде при някой друг, който го
праща при друг. (8 г.)
*
- Какво е министър?
- Министърът е човек, който седи на стол и казва на другите да правят искания.
(7 г.)
- Министърът е човек, който е учил до десети клас и след това е отишъл да
работа като министър. (8 г.)
Поздрави!
Поздрави!
Радвам се, че са ти били интересни. Аз предположих, че все пак има, които не са ги чели.
Хубави дни!
аз лично наистина съм впечатлена от разсъжденията им, не само в този текст. Впечатляващо е как те (децата) дават верни отговори на задачи, на които възрастните се затрудняват и то здравата!
Благодаря ти, че си се отбила при мен!
Усмихнати дни!
Те наистина са истински Слънчица! Жизи, здрави и много щастливи да са ни!
Хубави дни!
ще посетя препоръчаният сайт....щом ти казваш, доверявам ти се изцяло.
Хубава нова седмица!
благодаря ти за поздравите, благодаря ти за коментара, благодаря ти за всичко!
Пази се, бъди здрава!
Хубави, прекрасни дни!
2. музика- превод
3. хороскопи
4. Dance of the sugar plum fairy from The Nutcracker (Mariinsky)
5. Andre Rieu - Shostakovich' Second Waltz
6. малкият принц
7. Агресията - усвоен модел на поведение у малките деца
8. 10 трика за добро настроение
9. For English teachers - SONGS, VIDEO AND STORIES
10. For English teachers - SONGS, VIDEO AND STORIES
11. Регионална библиотека "Л. Каравелов" - Русе
12. Българският он-лайн формат за психология
13. Седмичник "България",вестник на българските емигранти в Чикаго
14. Българска граматика- за справка!
15. Джани Родари - Продавач На Надежда
16. За Клюката
17. Интернет зависимостта или пристрастяването към глобалната мрежа
18. ПРиказка за Мотивацията
19. България в снимки при juliya2006
20. всичко от проекта "България в снимки"
21. Проект "България в снимки"
22. АВАТАР