Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2011 18:07 - Градинката с чемширите
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 4075 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 06.11.2011 22:31





image


image


image

image

image

image

image

Поздрав от красивата, българска, природа!



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - чемшир
06.11.2011 23:23
Чемшира е прекрасно растение, ще стане хубава градина!
цитирай
2. julia13 - да, така е, благодаря ти,
07.11.2011 20:27
sparotok написа:
Чемшира е прекрасно растение, ще стане хубава градина!

с много труд, упоритост и постоянство стават красивите неща. Специално за чемширите "гуруто" (в тази и други области - доказал се) е нашият приятел/съблогер mrazekoff. Аз се съобразявам със съветите му на практик.
Иска ми се, дано наистина да стане красива/хубава градина, макар да не разбирам от озеленяване, ладшаф и т.н., а и средства са необходими.
С пожелание да дерзаеш в дебрите на историята и науката, за да се наслаждаваме на постингите ти! Бъди здрав, благодаря ти!
Хубави дни!
цитирай
3. mrazekoff - Видях този постинг още при появяването му,
09.11.2011 07:57
реших да напиша коментар, но след това просто забравих и добре, че ми напомни за да го напиша.
Аз не разбрах кои са "моите" чемшири, но виждам, че всички са добри.
Сега вече остава да се подстригат напролет.
Не е необходимо да се постригват дълбоко - просто само 2-3-4 см са достатъчни и то на най-фрапиращите места, за да се постави начало на някакво оформление на формата.
По този начи ще се "дисциплинира" растението към сгъстяване на клонките.
Що се отнася до растението - чемшир, то това е ценното растение за художествена работа.
Освен да ти пожелая красива градинка, друго не ми остава:)
Красиви есенни дни ти пожелавам!!!!
цитирай
4. julia13 - Благодаря ти за коментара,
10.11.2011 17:32
mrazekoff написа:
реших да напиша коментар, но след това просто забравих и добре, че ми напомни за да го напиша.
Аз не разбрах кои са "моите" чемшири, но виждам, че всички са добри.
Сега вече остава да се подстригат напролет.
Не е необходимо да се постригват дълбоко - просто само 2-3-4 см са достатъчни и то на най-фрапиращите места, за да се постави начало на някакво оформление на формата.
По този начи ще се "дисциплинира" растението към сгъстяване на клонките.
Що се отнася до растението - чемшир, то това е ценното растение за художествена работа.
Освен да ти пожелая красива градинка, друго не ми остава:)
Красиви есенни дни ти пожелавам!!!!

благодаря ти за пожеланията. Сигурна съм, че ще си полезен, със съветите си, относно чемширите! Бъди здрав!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1704863
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930