Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2011 20:46 - Весели празници, приятели!!!!!
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 5452 Коментари: 11 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Старата година мина и замина. Новата е вече тука – на прозореца почука, в перденцето потрепна, на ушето ми пошепна: Oтвори ми! Посрещни ме!   Нова година, добре си дошла! Радвай се ти - тук у дома си! Щедро разтваряй тежки товари – всеки да грабне, каквото свари! Мирна и здрава чак до амина да е за всички ни Новата 2012 година! Весели празници!

И още едно пожелание:

image



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - видях че хвана минус от моята мишка - тю
24.12.2011 07:20
но съм тук да ти пожелая веси празници и здрава и успешна нова година,Ю.!


http://www.youtube.com/watch?v=F32WJqeeiTE
цитирай
2. sestra - И на теб,
24.12.2011 13:58
Юлия :)
цитирай
3. julia13 - Признат грях, казват, не е грах!!!
24.12.2011 16:30
martiniki написа:
но съм тук да ти пожелая веси празници и здрава и успешна нова година,Ю.!


http://www.youtube.com/watch?v=F32WJqeeiTE

дай Боже пожеланията ти да се сбъднат! Дай Боже!!! да ти се връща, мила ми приятелко!!!
цитирай
4. julia13 - Благодаря ти за коментара,
24.12.2011 16:31
sestra написа:
Юлия :)

благодаря ти, да ти се връща!!!
Весели празници!!
цитирай
5. yuliya2006 - Рождество /Ваня Костова/ ...
24.12.2011 19:15

Рождество
/Ваня Костова/


Звън дочух - далечен звън,
звън - внезапен и тревожен,
Камбана влезе в моя сън
и ме погали спомен...

Звезда над мене изгоря,
нощта от болка потрепери,
Прошепна хор - във храм аз бях,
дете бях и се молех!

Запалих свещ от друга свещ,
ръка целунах на старица,
и нещо скъса се във мен,
като в ранена птица...

Глас забравен - нощен глас -
дочух камбаната да плаче,
с душа горчива като мен -
с душата на сираче!

Забравих страх,усетих Бог -
и светлината ме прегърна...
И времето за дълго спря -
аз в себе си се върнах...


цитирай
6. kleopatrasv - В тази тиха и свята нощ когато х...
25.12.2011 01:56
В тази тиха и свята нощ
когато хиляди ангели танцуват
и сътворяват вълшебства
снежинките и те тържествуват
и ви канят на пиршества
камбанките загадъчно дъх затаяват
и тайно се готвят да поздравяват
а сиянието на Божията звезда
ви носи отдалече душевна светлина
и вещае безкрайна хармония и доброта
в красиви мигове с щедростта
и дарява на всички здраве и топлина
огрява слънчево влюбени сърца
за да цари на земята радостта
и съвършенството на добронамереността.

Весела Коледа!
цитирай
7. julia13 - Благодаря ти
25.12.2011 12:50
yuliya2006 написа:

Рождество
/Ваня Костова/


Звън дочух - далечен звън,
звън - внезапен и тревожен,
Камбана влезе в моя сън
и ме погали спомен...

Звезда над мене изгоря,
нощта от болка потрепери,
Прошепна хор - във храм аз бях,
дете бях и се молех!

Запалих свещ от друга свещ,
ръка целунах на старица,
и нещо скъса се във мен,
като в ранена птица...

Глас забравен - нощен глас -
дочух камбаната да плаче,
с душа горчива като мен -
с душата на сираче!

Забравих страх,усетих Бог -
и светлината ме прегърна...
И времето за дълго спря -
аз в себе си се върнах...



Много се радвам на пожеланията ти, да ти се връщат, дай БОЖЕ!!!!!

Наздраве за много здраве!

Прегръдки с много обич!!!
цитирай
8. julia13 - Весела Коледа......
25.12.2011 12:52
kleopatrasv написа:
В тази тиха и свята нощ
когато хиляди ангели танцуват
и сътворяват вълшебства
снежинките и те тържествуват
и ви канят на пиршества
камбанките загадъчно дъх затаяват
и тайно се готвят да поздравяват
а сиянието на Божията звезда
ви носи отдалече душевна светлина
и вещае безкрайна хармония и доброта
в красиви мигове с щедростта
и дарява на всички здраве и топлина
огрява слънчево влюбени сърца
за да цари на земята радостта
и съвършенството на добронамереността.

Весела Коледа!

Наздраве за много здраве, за теб, близките ти и обичани хора!

Възхищавам ви се, как ги "плетете" тези нежни думи, браво!!!!

Весели празници!!!
цитирай
9. iliada - Весела Коледа и от мен! Щастие, ...
25.12.2011 22:29
Весела Коледа и от мен!
Щастие, любов и късмет нека следват те навред
и виетлемската звезда нека те засипе с чудеса!
С радост, здраве и пари, нека Господ те дари!
цитирай
10. priqtel12 - Честито Рождество!
26.12.2011 11:17
Весели празници!
цитирай
11. virtu - Честита Коледа !
26.12.2011 11:19
Здраве и живот !
Успехи и щастие ! :)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1705506
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930