Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2012 13:55 - Кюстендил 1
Автор: julia13 Категория: Туризъм   
Прочетен: 3614 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И така,  разходката започва от гаровият комплекс надолу към центъра на града:


image
Скулптурна композиция: image

image
  Отдалечаваме се:
image
  Ето я и "каменната река", мое наименование на това отводнително решение:
image

image

image


image
  Поглед встрани:
image

image

  Поглед напред:
  image

image

  Вървим още малко, пресичаме булеварда и ни  посрещат  четири каменни девойки:
  image


image

image

image

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ.....................

 



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - !
11.08.2012 12:09
Не съм посещавал Костендил и ми е било любопитно как изглежда...
Благодаря ти за предоставената възможност!
цитирай
2. mrazekoff - Едно прекрасно съорьжение
11.08.2012 12:36
наречено от теб "вкаменената река" и като външен вид и като фунция, но белязано с идиотщините на днешния ден наречени графити...
Безразличието на обществото ни към тази напаст обезличават много паметници на архитектурата и куртурата и ни приобщават към негърските гета, но това е мое лично мнение ...
цитирай
3. julia13 - много се радвам и ти благодаря, приятелю, за "гостуването"
11.08.2012 18:14
sparotok написа:
Не съм посещавал Костендил и ми е било любопитно как изглежда...
Благодаря ти за предоставената възможност!

имам малки проблеми с компютъра, иначе до сега да съм направила постингите. Обещавам да е и за вас интересно, както бе и за мен.
Поздрави
цитирай
4. julia13 - добре ми дошъл, съгражданино мил,
11.08.2012 18:17
mrazekoff написа:
наречено от теб "вкаменената река" и като външен вид и като фунция, но белязано с идиотщините на днешния ден наречени графити...
Безразличието на обществото ни към тази напаст обезличават много паметници на архитектурата и куртурата и ни приобщават към негърските гета, но това е мое лично мнение ...

какво да ти отговоря, може би това, че графитите са ни т.нар. бели кахъри, нали? То както е тръгнало скоро българи няма да ги гледат и да се ядосват, възмущават, защото няма да има българи.....ето ти само 1 пример за НЕ бели кахъри......
Поздрави!
цитирай
5. sparotok - !
11.08.2012 19:49
julia13 написа:
sparotok написа:
Не съм посещавал Костендил и ми е било любопитно как изглежда...
Благодаря ти за предоставената възможност!

имам малки проблеми с компютъра, иначе до сега да съм направила постингите. Обещавам да е и за вас интересно, както бе и за мен.
Поздрави


Аз изчезвам по планините за малко, но като се върна ще напина пак...

Поздрави!
цитирай
6. julia13 - добре, пак заповядай,
11.08.2012 19:59
sparotok написа:
julia13 написа:
sparotok написа:
Не съм посещавал Костендил и ми е било любопитно как изглежда...
Благодаря ти за предоставената възможност!

имам малки проблеми с компютъра, иначе до сега да съм направила постингите. Обещавам да е и за вас интересно, както бе и за мен.
Поздрави


Аз изчезвам по планините за малко, но като се върна ще напина пак...

Поздрави!


Покажи снимки от планината в която си, разкрий я тази хубост българска!
Поздрави
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1705394
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930