Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2012 14:11 - Кюстендил 3
Автор: julia13 Категория: Туризъм   
Прочетен: 3759 Коментари: 3 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И така продължавам с центъра на града:

интересно фонтанче и още нещо  в търговската част:

image

image

image

Тази креативна, творческа, композиция се нарича "Гърнето", вижте защо:

image

image

image

Централният площад с Арката:

image

image

image

image

Тук гледахме "Кино под звездите" на BNT, филма "Кецове", аз предпочитам "Прогноза", а вие?

image

image

image

Забележете, за да се пести разхода на вода, чешмичките са с фотоклетки:


Символа на Кюстендил, Кюстендилската ябълка:

image

image

Надписът е от малки чемширчета:

image


В двора на църквата "Успение Богородично":

image

image

image

image

image

image

image


Следва продължение.....................



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Отдавна не съм бил в Кюстендил, но ти ...
13.08.2012 21:22
Отдавна не съм бил в Кюстендил, но ти запълни празнотата, ... благодаря ти Юле :))))
цитирай
2. julia13 - благодаря ти за коментара,
14.08.2012 13:07
pevetsa написа:
Отдавна не съм бил в Кюстендил, но ти запълни празнотата, ... благодаря ти Юле :))))

моля, радвам се, че съм внесла позитивни мисли в теб. Аз бях за първи път и определено ми хареса. Горещо препоръчвам спа процедурите в рехабилитационния център (бивша почивна станция на Миньорите).
Хубави дни!
цитирай
3. mrazekoff - Интересно,
16.08.2012 21:54
докато в предните постове нещо ме подразни, дали драсканиците , дали незаинтересоваността на хората към града си, тук откривам само хубави неща...
Прави ми впечатление цветовите решения в оформлението на някои места в централната част на града...
Пъстрите цветове характерни само за Африка , но и тук са си добре, щом като се вписват в общата панорама ...
Както казах и по-преди - никога не съм бил в този град...
Това, което го пиша като коментар е само от видяното в снимките, но живото присъствие е съвсем различно.
Можеби тогава човек би завъртял глава на друго място и би съзрял други неща...
Допирът с населено място е само тогава, когато почувстваш въздуха му, когато се взреш в панорамата му и се заговориш с местните хора...
Тогава само можеш да дадеш някаква оценка.
Аз сгреших, като изказах мнение воден единствено от видяното в снимковия материал...
Дано имам някога възможност да посетя този край, защото знам, че има много интересни неща, които човек си заслужава да види, съдейки по прекрасния фолклор, който присъства тук.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1706439
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930