Мъжете нямат нужда от съвети в модата
Vogue / zar.bg
Мъжката мода допринася вече за 50 на сто от оборота на марката Dolce & Gabbana, казват дизайнерите Стефано Габана и Доменико Долче в интервю за вестник "Стампа".
"Мъжката мода стана толкова важна, колкото и женската, защото мъжете се промениха изключително. Днес те вече се чувстват свободни и не се страхуват дали ще бъдат съдени. Влизат сами в магазините и си избират продуктите, без да имат нужда от съвети. По-рано, за да купиш маркова дреха, трябваше да си гей или екстравагантен", казва Стефано Габана.
"За разкрепостяването обаче допринесоха спортистите и футболистите, които преведоха модните тенденции на популярен език.
Първият, който се осмели повече в тази сфера, беше Дейвид Бекъм с обецата си и с по-различната си прическа. Той беше и по-смел в избора на цветове... последваха го и други.
Ние сме обличали "Милан", националния отбор по ръгби и по плажен футбол. Спортът винаги ни е харесвал. Аз самият ходех на фитнес и тежести, но трябваше да прекъсна, защото ме боляха ръцете. Доменико пък е запален по Формула 1 и по футбола", коментира Габана.
Двамата дизайнери продължават да правят "мониторинг" на желанията на клиентите си по същия начин, както и преди 24 години - наблюдавайки младите хора в баровете и по улиците, пише prontosofia.
Въпреки кризата Долче и Габана не се притесняват да предлагат на хората лукс. "Ние работим върху естетическото чувство и трябва да предлагаме мечти, а креативността струва пари. За да се отличаваме от другите, трябва да предлагаме неща, които не могат да се копират, а те са скъпи. Не всичко е за всички.
По ревютата ни могат да се видят и якета от крокодилска кожа за 30 000 евро едното, които реализираме по мярка. Има хора, които си ги поръчват - поне 30-ина души правят подобни поръчки. По-добре, отколкото да продаваш тениски по 15-20 евро едната".
Според Долче и Габана днес почти са изчезнали личностите, които служат като модели за останалите.
"Единствено Мадона продължава да бъде модел, който се имитира от другите. Виктория Бекъм също е като фар и не е толкова антипатична, колкото изглежда. Като повечето англичанки и тя изглежда малко "опъната", но това е само срамежливост. Това е като защитна маска, която пада сред приятели и разкрива една много приятна жена".
Женската индустрия работи за мъжете
Понеже напоследък съм ядосана на мъжете....
2. музика- превод
3. хороскопи
4. Dance of the sugar plum fairy from The Nutcracker (Mariinsky)
5. Andre Rieu - Shostakovich' Second Waltz
6. малкият принц
7. Агресията - усвоен модел на поведение у малките деца
8. 10 трика за добро настроение
9. For English teachers - SONGS, VIDEO AND STORIES
10. For English teachers - SONGS, VIDEO AND STORIES
11. Регионална библиотека "Л. Каравелов" - Русе
12. Българският он-лайн формат за психология
13. Седмичник "България",вестник на българските емигранти в Чикаго
14. Българска граматика- за справка!
15. Джани Родари - Продавач На Надежда
16. За Клюката
17. Интернет зависимостта или пристрастяването към глобалната мрежа
18. ПРиказка за Мотивацията
19. България в снимки при juliya2006
20. всичко от проекта "България в снимки"
21. Проект "България в снимки"
22. АВАТАР