Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2012 21:01 - Котаракът Лео
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 7567 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image



image  image

Малък Лъв, затова го кръстих Лео

image

Има пухкава опашка, бели лапички и благородническа бяла яка. А как гордо стъпва...




image

Брат му Тео или Део няма пухкава опашка, различават се в общи линии..., той е на другата (по-долу ) снимка

image



image

Лео е моят любимец!!!

 



Гласувай:
14



1. sparotok - !
02.10.2012 23:34
Не е за чудене, че ти е любимец, Лео си е хубав!:)
цитирай
2. mrazekoff - Изключително нежни и
03.10.2012 07:27
грациозни животни надарени с ловкости неуправляем характер.
Всяко има собствени черти и нрав, по кеото се различава от останалите.
Тяхното присъствие облагородява душата на стопанина и се чувства присъствието на една душичка в твоя дом....
цитирай
3. julia13 - благодаря ти за коментара,
03.10.2012 21:27
sparotok написа:
Не е за чудене, че ти е любимец, Лео си е хубав!:)

аз си мислех, че само моите очи го виждат такъъъъв хубавец, малко лъвче - ЛЕО. Когато дойде друга котка и той ги гони с ръмжене, гони ги от "неговата територия", защото той е котарака на съседите, но съвсем ясно разбира, че аз го толерирам, т.е. и тази територия е негова....
Благодаря ти, че се "отби", пак заповядай.
Поздрави
цитирай
4. julia13 - така е, съгласна съм с теб,
03.10.2012 21:30
mrazekoff написа:
грациозни животни надарени с ловкости неуправляем характер.
Всяко има собствени черти и нрав, по кеото се различава от останалите.
Тяхното присъствие облагородява душата на стопанина и се чувства присъствието на една душичка в твоя дом....

Котаракът е на съседите, но толкова ясно разбира, че го харесвам, че чак се перчи с това пред другите котки и им показва кой кой е и на тази територия. Много са сладки, ама много.
Казват, кучето прилича на мъжа, а котката на жената...дали е така...мисля, че има доста, доста вярно.
Поздрави!!!
цитирай
5. zvezdichka - Симпатяги са :)!
25.10.2012 15:09
В Русе си нямам котка, но има една комшийска, която ми е влязла под кожата и все ме обикаля, когато е гладна :). И май основно тогава. През другото време не се сеща за мен. И винаги когато й сипя не започва веднага с попарата, а с ласки и обич :).
И между другото да ти кажа, че организираме среща на русенските блогъри. Ако имаш интерес и си свободна в неделя заповядай.
Инфо в блога ми:
http://zvezdichka.blog.bg/regionalni/2012/10/17/syobshtenie-kym-rusenskite-blogyri-otnosno-organizirane-sres.1010534
цитирай
6. julia13 - То и при мен с Лео е същата работа,
27.10.2012 20:49
zvezdichka написа:
В Русе си нямам котка, но има една комшийска, която ми е влязла под кожата и все ме обикаля, когато е гладна :). И май основно тогава. През другото време не се сеща за мен. И винаги когато й сипя не започва веднага с попарата, а с ласки и обич :).
И между другото да ти кажа, че организираме среща на русенските блогъри. Ако имаш интерес и си свободна в неделя заповядай.
Инфо в блога ми:
http://zvezdichka.blog.bg/regionalni/2012/10/17/syobshtenie-kym-rusenskite-blogyri-otnosno-organizirane-sres.1010534

когато е гладен идва, че и взе малко да ме отбягва :(:(:(, защото аз искам да го мачкам, да го галя, а той си е малко лъвче (диваче, неуправляемо - котарак), не обича да го мачкам толкова, колкото на мен ми се иска.....ами много е пухкав и красив...
Благодаря ти за информацията за срещата.
Есенни поздрави от мен!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - много е сладък, но и някои от кота...
23.11.2012 13:42
много е сладък, но и някои от котаранките не обичат да ги галят. Моята направо дере, ако някой се опита да я докосне. Обича само да се изляга между нас или направо да се опъне върху мен.
цитирай
8. julia13 - така е, права си,
23.11.2012 15:38
kasnaprolet9999 написа:
много е сладък, но и някои от котаранките не обичат да ги галят. Моята направо дере, ако някой се опита да я докосне. Обича само да се изляга между нас или направо да се опъне върху мен.

По скоро, когато той реши и иска да го галят идва да се умилква...абе характер...котарашки!
Благодаря ти, че се отби!
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1706640
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930