Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2012 11:13 - Кюстендил 4
Автор: julia13 Категория: Туризъм   
Прочетен: 2923 Коментари: 4 Гласове:
3



И така продължавам с къща-музей Димитър Пешев. Вие знаете кой е бил, какви са заслугите му, затова няма да ви отегчавам:



image

image

image

image

image

Следва паметника и къща-музей Ильо войвода:

image

image

image

image

image

следва продължение...........



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mrazekoff - Винаги човек може да намери
16.08.2012 21:57
нещо красиво.
Достатъчно е да го потърси не само с очите си, но и със сърцето си.
Тези думи сами ми се набиха в главата, като прегледах и този пост.
Благодаря ти, за интересните неща, които ни показваш!
цитирай
2. julia13 - спор няма, така е
17.08.2012 07:58
mrazekoff написа:
нещо красиво.
Достатъчно е да го потърси не само с очите си, но и със сърцето си.
Тези думи сами ми се набиха в главата, като прегледах и този пост.
Благодаря ти, за интересните неща, които ни показваш!

и аз ти благодаря за коментара. Има, доста неща има, които си заслужава да види (със собствените си сетива) човек. Минералната им вода казват е една от най-лековитите, но както шеговито каза една позната: ....и там на портите им има некролози!!!!! Абе, хубав край български.
Поздрави
цитирай
3. zvezdichka - За хората, които
27.10.2012 22:33
не са посещавали Кюстендил със сигурност не са се сблъсквали с името на Димитър Пешев, но добре, че чичко Гугъл е насреща. Иначе интересни неща показваш. Разгледах и предишните постинги. Хареса ми Кюстендил. А изложената носия сигурно е била на Ильо войвода? Интересна е.
Поздрави!
цитирай
4. julia13 - zvezdichka, пропускът е мой, мислейки си, че щом аз знам за Димитър Пешев, значи цяла България, няма българин, който
28.10.2012 12:46
zvezdichka написа:
не са посещавали Кюстендил със сигурност не са се сблъсквали с името на Димитър Пешев, но добре, че чичко Гугъл е насреща. Иначе интересни неща показваш. Разгледах и предишните постинги. Хареса ми Кюстендил. А изложената носия сигурно е била на Ильо войвода? Интересна е.
Поздрави!

да не знае за него. Тук и в Израел, разбира се.
Носията от снимката не мога да си спомня какво пишеше, дали е била на войводата?! Който знае, със сигурност, нека го потвърди или отрече.
В 1 постинг не може да се сложат всички снимки. Разделих Кюстендил на серия, и пак не успях да сложа всички снимки, всички интересни неща, но пък съм сигурна, че все у някого провокирах интереса и любопитството, като си признавам, че изобщо целта ми не е била такава.
Ти също ни "разхождаш", виртуално, из България, за което ти благодаря!
Прекрасни есенни дни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1707031
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930