Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 08:34 - Колко е необходимо, за да си щастлив?
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 3124 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ДОВОЛЕН   От днес имам вече нови панталонки, В джобчето ми дрънкат семки и бонбонки.   Ще запратя всички рокли на тавана да не би да хрумне някога на мама   пак да ме направи галено момиче- че де ще се дяна кат ме види чичо?   Аз голям съм вече, Нося панталонки, В джобчето ми дрънкат Семки и бонбонки.   Черньо и Писана Гледат от кьошето- Колко е порасло Тая нощ момчето! Пуякът на двора веч не ме закача… ах тез панталонки колко много значат…



Тагове:   щастлив,   необходимо,


Гласувай:
9



1. mrazekoff - :))))) Колко наивни
19.04.2010 08:52
и обикновени неща е имало в миналото. Никой "не е търсил под вола теле" и "не е садил на корена ряпа".
Всичко това е избягало от нас безвъзвратно.
Колко от нас сега се радват на малките и незначителните неща???? Всеки гледа големи цели (пари) и се смята за богоизбран и за център на света.
Как ще стои в устата това стихотворение на съвременното момченце?
Непознатите думи кьоше и пуяк ще озадачат малкото дете.
Те са се отчуждили от тези думи - сегашните са вече съвсем други, но да не се впускам в подробности, че ще се разстроя.
Колко истински са тези вълнения! Ние ще станем истински, когато се върнем към своето детство, когато запазим детското у себе си.
Поздравлевия, за хубавия постинг - стихотворение!!
цитирай
2. julia13 - до mrazekoff
19.04.2010 20:50
аз мисля и твърдя, че и сега децата са си деца - мили, наивни, чаровни...ееее не знаят що е пуяк и къоше, но пък знаят други неща. Детството си е детство, зависи от родителите, от средата в която живеят и се възпитават. Точно там се изкривяват тотално нещата, тоест децата! Но има надежда, място за отчаяние и примирение няма. Жилав народ сме ние, жилав! Аз съм оптимистка за България и за децата и.
Благодаря ти за коментара!
Всичко добро, приятелю mrazekoff !
цитирай
3. анонимен - но аз пък имам сини очи, ще си играеш ...
19.04.2010 20:50
но аз пък имам сини очи, ще си играеш ли с мен? :-))
цитирай
4. julia13 - до explorer
19.04.2010 20:57
ааа сега, ами то и аз съм със сини очи, а с мен кой ще играе??!!
Имам си и гърбав нос и летя с проскубана метла!! Имам криви крака и дебела глава!!! Особено дебела глава! От очите ми сини и ноздрите ми бълва огън - истински!!! Имам си много другарчета, приемаме и нови за игра, които му стиска да дойде....в отвъдното!!!!! Уууууууууу
Поздрави за теб explorer, от мен.............
цитирай
5. mrazekoff - Юлия, това имах предвид.....
19.04.2010 21:30
изкривяването от родителите е причината за коментара ми. Иначе те са си все същите мили и неподправени.
Като казвам да запазим детското в себе си, имах предвид - това красивото , наивното, вярата в детските приказки и героите от детството. Всичко това, което развива нашето въображение и ни прави много по-добри. После ние даряваме от тази доброта на околните и светът става малко по-добър.
Що се отнася до непознатите думи, това изобщо не е проблем и аз съм напълно съгласен с твоя коментар.
цитирай
6. julia13 - до mrazekoff
19.04.2010 21:59
така е, прав си mrazekoff, абсолютно си прав!
Хубави, усмихнати и ползотворни дни!
Благодаря!
цитирай
7. andi2 - ахам колко малко му трябва на ч...
22.04.2010 21:43
ахам
колко малко му трябва на човек да бъде щастлив
:)
Поздравчета
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1707658
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930