Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2011 09:18 - Продължение 3 - Банско
Автор: julia13 Категория: Други   
Прочетен: 7212 Коментари: 4 Гласове:
10



А сега ще се разходим из Банско:

Автогарата

image

image


image

image

image

Кравата си пасе спокойно "на пъпа" на Банско, защо не!?
image

Следващото изложение ме впечатли, мен като българка, а какво остава за туриста чужденец!? 
 
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image


А сега, кой ще каже как се нарича това "чудо"? Не е тепавица, а.....

image

image

image

Познахте, нарича се Валявица, не Тепавица.
П.С. Живият субект не прояви разбиране да се махне от кадъра ми, упорито позира ...


Следва продължение из исторически места и забележителности на красивият градец Банско.
 



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :)
03.08.2011 16:36
разхождаме се редовно с теб, мъжът мичак прояви интерес към теснолинейката, а сега се сетих, че съм била в Банско преди 20 и повече години, сякаш имаше такава стара дървена пералня и големи каменни зидове край нея помня
цитирай
2. julia13 - много се радвам,
03.08.2011 17:24
martiniki написа:
разхождаме се редовно с теб, мъжът мичак прояви интерес към теснолинейката, а сега се сетих, че съм била в Банско преди 20 и повече години, сякаш имаше такава стара дървена пералня и големи каменни зидове край нея помня

аз имам още снимки и от Банско, и от Разлог, и Гоце Делчев и от...няма да издавам, но не ми остава време да ги постна. Лека - полека и това ще сторя.
Радвам се, че съм ви "разходила" и възвърнала мили спомени. Промените са огромни, де за добро, де за лошо, но определено си струва човек да се разходи из този прекрасен край на България.
Благодаря ти за коментара!
С пожелание за незабравимо лято: julia
цитирай
3. scarlety - Много
12.08.2011 09:24
красиви местенца си заснела:) Всяко лято ходя в Банско- хубаво градче,доста забележителности,приятни хора,които говорят много интересно:))
цитирай
4. julia13 - да,
12.08.2011 09:30
scarlety написа:
красиви местенца си заснела:) Всяко лято ходя в Банско- хубаво градче,доста забележителности,приятни хора,които говорят много интересно:))

най-интересното е, че между Банско, Разлог и Добринище разстоянието е абсолютно минимално, границите започват да се размиват с това строителство, а говорът е абсолютно различен. Еее, "рекорда" е на банскалии, разбира се!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: julia13
Категория: Други
Прочетен: 1707629
Постинги: 484
Коментари: 2027
Гласове: 18279
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930